KÜNST

Nuvarande status: Jobbar rätt mycket, tränar en del vilket är väldigt kul, försöker få den kommande veckan att gå ihop men inser att det finns alldeles för få dagar, tycker man borde lagstifta om 10 dagar per vecka.

Jag skapar lite grann nu också, tänkte att jag skulle slänga upp lite av mina senaste verk här på blawgen!

Jespers och min Bandlogga!
It will be the awesomest band in the world...once we get started ;)



En Pokémonbild som växte fram när jag drömde mig tillbaka
till min barndoms lördagsmornar


En bild jag skissade på hemma hos Bea (den är inspirerad av henne) och
sedan färglade hemma :)


Peace out!

Kommentarer
Postat av: Bodil

Sv; Haha ja jag köpte ju Robogeisha. Haha jadu jag har ju sett de andra filmer som den är relaterad till, tex Tokyo Gore Police. Min hjärna är redan helt störd pga konstiga japanska filmer så denna film spelar nog ingen roll. Och varje filmsamling måste ha en urflippad film XD



Scott pilgrim var Awesome jag tror du skulle älska den :D Ja men självklart. Vi brukar kunna äta fruktsallad när de är filmkväll hos mig. Det är mumma ;D



Ja och det ska vi göra nu också, ska bli awesome ;) Ja jo, men tanken på att det här ska bli den längsta vintern på länge och det snöar med jämna mellan rum så tror jag snön kommer ligga kvar ett bra tag :c Men vi kan ju prata om det när vi ses ^^

2011-02-20 @ 14:52:06
URL: http://specialcat.blogg.se/
Postat av: Bodil

Btw; Snyggish konst ju :D Jag måste också få igång med mitt ritande snart så jag kan lägga upp grejer :D

2011-02-20 @ 14:52:43
URL: http://specialcat.blogg.se/
Postat av: Biz

Snyggt Johaaan! :O :D <3 Du är bäst!

2011-02-20 @ 19:44:56
URL: http://pinkbiz.blogg.se/
Postat av: kobe

fett john!

inte långt kvar nu! vi är glada och längtar!

är det nåt du undrar så skriv i lillcoben eller så,

:)

2011-02-21 @ 18:23:41
URL: http://lillcobenritar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0