Helgupdate!

Yo yo bluwg!

Sitter här med ny skön Pigsqueal-musik (Tack Jesper!) och nyfärgat hår och ser tillbaka på en gemytlig helg med mycket aktiviteter.

Har hunnit med att leka med Bea, chillade hos henne hela kvällen och natten i fredags, spelade Stora Ko-Jakten (Sven Nordqvist<3) och flummade totallloss och det mesta ballade ur. Det var fint<3 Kolla Bizzans blogg, dels för att den är fett skön och snygg och dels för att det förmodligen kommer upp bilder från kvällen där snart: http://pinkbiz.blogg.se

Har också varit och kollat på Svinalängorna med min moor och min morfar. Bra och väldigt genomarbetad film, snyggt filmat och skådespelat och allt sånt, men den är fett deprimerande. Elände mest hela tiden. Kan rekomendera den, men inte om man är på lördags-film-mys-humör, för man blir fett down och tankfull av den. Måste nog läsa boken också! Fett skön kväll sen med Mamma och Morfar och god mat, vin och öl. Hemmakvällar är också fina faktiskt<3

Jag lekte också med Jesper och Bodil igår, som bor just nu i Bodils systers lägenhet och vaktar hennes katt. Det var mysigt, var först där på förmiddagen och käkade Chili Nam Nam (Och Jesper käkade en Stor FEt PiZZa, han blev glad då) och kollade på Lesbian Vampire Killers. Kul film btw, men inte lika bra som jag trodde att den skulle vara ;)
Sedan åkte jag och jobbade ett tag och fixade så att jag kunde komma tillbaka till Jesper och Bodil i stan för att käka ännu mer massa mat, kolla klart på filmen, snacka en massa och lyssna på bra musik :D Trevligt! För att inte tala om att sova i den där bäddsoffan (Bodil, hälsa din syrra att hon har en bäddsoffa från himlen! :D)

Idag bar det av till Sandrew, där det blev skräckfilm, Paranormal Activity 2, som var en trevlig och sådär alldeles lagom gastkaramnde rulle, 1:an är ju förtås bättre men 2:an är absolut sevärd! Sedan hjälpte Sandra mig att färga håret!!! :D Vilken färg ser ni ju här nedan ^^ fett kul vare och det var första gången jag färgade håret och första gången Sandra färgade håret på någon. Tyckte att det blev helt okej, en smula tunnt med färg mitt på, men det får man tänka på tills nästa gång! Tack å jätte jätte mycket Sandra! :D<3




Jepp, it's green. Som sagt lite svagt blev det med färg, men hey det var ju
min och Sandras första gång! ;)




Breeeeh Breeeh Så länge!!

Kommentarer
Postat av: Bodil

Sv; Hihi tack så mycket, tyckte det blev fint med så det kommer jag antagligen ha oftare ^^ Haha jo jag vet det, du är lite speciell Johan XD Haha ja den geten var fin den!!



Snyggish Johan ;D Haha får hälsa det till henne xD

Hur länge färgade ni? Med tanke på att det är en speciell färg kan man ha i den i timmar (tar inte skada på håret! ♥) Plasta bara in håret i folie (så färgen inte torkar) och värm med en hårfön då och då så sätter sig färgen bättre ;)

2011-02-08 @ 12:14:17
URL: http://specialcat.blogg.se/
Postat av: MATTAN

sexxxxxxxxxihaaair johhhhhn <3

2011-02-08 @ 16:29:56
URL: http://splittrande.blogg.se/
Postat av: Biz

Väldigt snyggt! :D Mer grönt!!

Och helgen var fett fin! Mer sånt också :3

Bilder kommer upp när jag orkar gå till mitt hus från mamma, så det dröjer nog några dagar, för jag har kamerasladden där hemma :P

Veliga Vera på dig!

2011-02-09 @ 10:57:46
URL: http://pinkbiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0