"Kolla, vilka snygga tapeter!"

Shoo bree Bluggen!

Fett depp inlägg sist. Jovisst! Men här kommer det bättre news.
Dagen efter deppinlägget så ställde jag in allt jag skulle göra, och bara städade och rensade ur mitt rum
och rensade huvudet samtidigt. Så jäkla skönt att bara få vara hemma och lugna ner sig och tänka igenom allt. Man behöver verkligen stunder för sig själv, att få tänka sin egna tankar och göra sådant man verkligen vill. Har mycket mer att rensa ut (både i rummet och i huvudet) men det är en bit påväg iaf. Kalas!

I förrgår var jag och hälsade på mina estet-(och min ekonomiare och min samhällare förstås)-vänner på Tessin och det var kul och najs som vanligt. Blev fylld av färger och glädje direkt när jag kom dit liksom. Gillar det!
Var och skrev ut mina arbetsprover till Serie-och bildberättarprogrammet i Gävle, tack estethuset för lån av skrivaren.
Sedan följde Bodil och Frida med mig hem för Bodil skulle fota till sitt projektarbete. Jag har massor av övergivna hus hos mig, rätt gamla några utav dem och det var dem som Bodil skulle fota. Det blev fett äventyr!

Vi kom in i många gamla bodar, klättrade runt i en stor sädanläggning (med massa rör xD haha), Frida fick en ritning som typ blev hennes käraste ägodel och allt var jättespännande och läskigt. Vi konstaterade att de hade väldigt bra smak förr (ca 70-talet), de hade väldigt snygga tapeter i nästan alla husen. Vi var ute i typ fyra timmar, sjukt kul och fett äventyrligt! Mera upptäcksfärder kräver jag.

Nu har jag sökt mina utbildningar också! Jag har sökt till Serie-och bildberättarprogrammet i Gävle och till Ekologiprogrammet i Skövde. Två helt olika linjer på två helt olika ställen. Vi får se hur det går. Naturkunskap och ekologi är fett intressant men serier är fett kul och häftigt. Kluvenheten är total haha ;) Får se vilken jag kommer in på också liksom.

Kung Fu träning med Mirzet idag, jäkligt bra och inspirerande. Note to self: Måste träna mer! Både på Kung Fu och på Gym. Biffen Johan börjar sakteliga bli Spaghettin Johan igen.

Imorrn blir det spel-och våffelkväll hos Bea, kommer bli mys! Peppar! :D

Här, en låt som jag hade på huvet hela min bra och soliga städdag:


Kommentarer
Postat av: blueberrybells

Sv: Dude, ja vi måste! Tänker dedikera hela mitt liv åt att rota i gamla hus, haha. Du borde värma upp genom att kolla på en massa Adventure Time!

2011-03-26 @ 00:01:19
URL: http://blueberrybells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0