Neglected Blawg

Hej Bloggen!

Ja Bloggen, jag har försummat dig. Jag träffade en annan, till synes mer intressant och spännande hemsida. Jag tyckte jag fick ut mer av den och att den gav mig mening i mitt liv. Ja Bloggen, jag har vänstrat med Facebook. Jag har börjat träffa Facebook igen då och då och den försöker fortfarande snärja mig och göra mig beroende av den men så länge jag kan komma till dig ett tag bloggen så kommer Ansiktsboken aldrig få riktigt grepp om mig. Förlåt att jag glömde dig kära Blogg, jag är tillbaka och ska börja ta hand om dig mera nu!

Så, nu när allt är sagt, gjort och förlåtet så kommer här lite sprillans ny frukostkonst som jag gjorde igår morse ^^ Kram på er alla blawgers där ute, kul att se er igen!



Kommentarer
Postat av: Biz

haha vad fint!!! :D

2011-05-11 @ 17:59:20
URL: http://pinkbiz.blogg.se/
Postat av: blueberrybells

hahahahhh älskar glad mat

2011-05-15 @ 00:40:10
URL: http://blueberrybells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0