Nere i Frestelsernas Avgrund

Oh Bloggen, om du visste hur mycket jag har som jag borde uppdatera dig på som jag inte orkar göra.
Väldigt kul och urballad fest hos Maja igår iaf, partydans, pommes frites, vinfläckar överallt, försvunna saker och svinskön bakisdag med tjockisfrukost, Japansk skräckis och PIZZAAAh!<3 Vi gillar't! Tack så jätte mycket fina människor, ni är party.

Oh Lord, den här veckan har verkligen varit en vecka av synd. I Måndags lekte jag med Maja och Sovanny, vi käkade kladdkaka och spelade MarioCart. I Tisdags kom Jesper, Bodil och Bea hem till mig. Det var very very fun! Det blev matlagning, YouTube, Filmen RoboGeisha (...transform xD), stora Kojakten och kladdkaka i massor. Det var supermysigt och det ballade ur och var konstigt. Underbart! Väldigt mysig dagen efter också, med tre esteter och en ekonomiare i en och samma säng. Fint som snus.

Alltså, anledningen till att detta har varit en vecka av synd: Måndag - Kladdkaka och Tv-spel, Tisdag - Kladdkaka och film, Onsdag - Rätt stor mängd alkohol och pommes frites, Torsdag - Konstig korvbrödstacofärsostfrukost och tonfiskpizza till lunch. Detta kombinerat med att jag inte har gymmat en enda dag den här veckan gör att jag borde skämmas....FAST JAG HAR HAFT SÅ JÄVLA KUL! Så det är lätt värt det ^^

Ska fortsätta mitt lilla minisportlov med att packa och åka till Berlin på lördag morgon och hälsa på Koben, Hanna och Matilda! Kommer nog bli fint, ska bli väldigt kul att återse Anna och Berlin. Künst!

Ska nu fortsätta att vara glad men onyttig ett tag till, hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Biz

Grym rubrik mannen!

sv: Ohohohoho det säger du bara för att jag matade dig med fett, kakao, socker, mjöl och grejer!

2011-02-24 @ 23:15:30
URL: http://pinkbiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0