Trevlig Helg, Ät en älg

Föregående helgen var awesome!
Det blev sushi med Jesper, Bodil, Frida, Erika och Jonte. Fett trevligt var det, synd att vi satt på rad bara, svårt att prata med alla då. Jag fick gröna lysande grejer av Jonte, det var snällt och det ska jag komma ihåg som en väldigt god gärning länge.

Sedan åkte vi buss till Stigtomta och det ballade ur totalt. Jag och Frida satt och skrattade knasigt åt massa konstiga grejer. Det var fint, hon är bra<3

Hemma hos Bodil blev det Eldorado (då Jesper spårlöst försvann för att köpa godis utan att säga något, jag blev orolig), Herkules (bra skit!) och sedan blev det Brisby och Nihms Hemlighet som är en mycket fin film som inte många har sett känns det som men som många borde se. Den är fin, sorglig, ruskig och snygg på samma gång. Det var mest jag, Frida och Lukas som höll oss vakna genom hela filmen. Vi tre satt sedan uppe, medans de andra fortsatte och sova, och var djupa och grejer. Det blev snack om hat mot mänskligheten, barn och universum. Sjukt tunga grejer klockan tre på natten xD

Morgonen därpå vaknade vi, käkade frulle och alla var sådär härligt dagen-efter-sega. När alla andra hade åkt hem så var jag kvar hos Bodil och Jesper för jag bestämde mig tillslut att fortsätta leka med dem! Så det blev mysiga samtal med familjen Thunberg Larsson (+ Jesper förstås), fin solskenspromenad, vi gjorde kola och myste ner oss framför filmen
The Ruins. Bra film, inte för läskig men inte för löjlig heller. Den handlar i princip om ett gäng ungdomar som kommer till en ruin i Mexiko som är överväxt av en mordisk klängväxt. Jäkligt cool film idé och fina äckelpäckelscener (alltså blod, kött osv). Det blev också mycket skratt och squealande! :D

Jag åkte hem dagen efter och var så kreativ att jag fick ont i huvudet.

Jävligt fin helg, tack ni underbara människor!<3


"Lysande Grön Grej"




"Brisby och Nihms Hemlighet", Bra skit!



"The Ruins"
- "Cut off his legs!"





Kommentarer
Postat av: blueberrybells

Men DU är bra :D <3



Hihi, tack för alla fina kommentarer ^^ Gillar att du gillar mitt stuff och så. Och jag tänker lätt återfödas som yeti, med vitt fluff och huggtänder -punkt-

2011-02-15 @ 23:05:37
URL: http://blueberrybells.blogg.se/
Postat av: Bodil

Sv; Ja det var verkligen supermysigt allt ihopa :D Och tack själv för att du kom för det var verkligen massa gos ^^ Fruktfatet var nedrans gott, man borde äta ett sådant varje dag. Varför gör vi inte det Johan? :c



Men du, när åker du till Berlin? Säg inte att de är nästa vecka för det vore ganska dålig tajmning. Vi har ju lov då och skulle kunna umgås hela tiden. Sen finns det en ny filmkväll som är planerad där någon gång. Och btw vi måste bestämma en utflycktsdejt till de där ställena du vet ;D lol XD

2011-02-16 @ 19:24:06
URL: http://specialcat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0