Normal Day Every guy

Yo Blawg!

Idag var en ganska regular normal day, vilken betsod i att koka gröt på morgonen (med fyra sorters gryn, it's kinda good!), greja lite hemma, mata fåglarna och sedan dra iväg och gymma. Fick dock gymma själv idag, David och Mirzet var upptagna med sitt. Köpte mig ett halvårs-gymkort! Så nu är det på riktigt mina vänner, jag SKA bli biff!

Gick rätt bra på gymmet. Är lite osäker på alla övningar, strechningar och maskiner än så länge, så jag kände mig lite noobie. Speciellt när man har de tighta, vältränade vagnhäradsbornas blickar i nacken ;). Men det gick hyfsat, körde inte på så jättehårt. Var jättemanlig och käkade två dubbelmackor med kassler och kokt ägg på, jag trodde att jag skulle få jättemycket protein av det.

Sen var det bara hem, duscha, fixa håret, äta en banan och dra till jobbet.
De boende på mitt jobb tycker jag ser ovårdad ut i håret. Borde jag böja mig för deras vilja och inte använda vax och hårspray och kamma mig istället? hmmm...
NO I WILL NOT! Mohahahaha

Japp,det var idag det, en typsikt vanlig dag!

"Yeah, what can I say, it's just a day in my life"
- "Everyday Normal Guy" av Jon Lajoie

Kommentarer
Postat av: Biz

sv: Hahaha thats what your MOM said!

Hehe nä, men min mamma sa det igår när hon såg bilden också :D

2011-01-27 @ 14:17:28
URL: http://pinkbiz.blogg.se/
Postat av: Biz

"Speciellt när man har de tighta, vältränade vagnhäradsbornas blickar i nacken" Haha vad fint :)



Och förresten, du böjde dig väl ändå för vax och spray i håret när du kom till esteterna igår? :P <3<3<3<3

2011-01-27 @ 14:19:11
URL: http://pinkbiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0