Ibland funkar kinesisk meditationsmusik bara inte

Sömnlös kväll, snart natt. Stressad helg, har varit upp i varv som fan. Jobbat halva dagen, hjälpt bågskytteklubben på Bomässan på Rosvalla andra halvan, både lördagen och söndagen. Jobbade måndag förmiddag. Träffade Maja, Nicc och Sovanny och fika på Caffe Latte efter det. Det var fint iof. Kom hem och då blev jag överraskad av Larsen och Mirzet. Fina grabbar och fina samtal hade vi. Är så jävla trött bara. Kan inte någon komma och rädda mig och slå mig i ansiktet och säga åt mig att skärpa mig? snälla, någon?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du vet, du kan ju typ komma och slagga hos mig så kan vi chilla en hel dag. Eller så kan jag komma till dig och slagga. Eller så kan vi hänga lite. Varje gång vi myser lite så blir det så kort 8( Känns som det i alla fall. Måste vara tiden som går så fort.



Nu kom jag och tänka på något min farmor brukar säga till mig; Det finns alltid tillräckligt med tid, ändå så räcker den inte till. Klurigt. >_<



Massor av kramar ♥

2011-03-23 @ 17:51:38
Postat av: Sandra.

// Sandra. Jag glömde skriva mitt namn tror jag XD

2011-03-23 @ 17:52:20
URL: http://wonderland-woods.yuedream.de
Postat av: Biz

Helgen kommer bli fett fiiiin :D Ta med dig något gott godisgrejs ^^ Och typ mjölkgrejer, om du vill ha^^

2011-03-24 @ 22:42:50
URL: http://pinkbiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0