I just need some time to play

Hej Bloggen!

Nej jag har inte övergivit dig, det är bara att jag inte har haft något bra att skriva och när jag har haft det har det varit sent på kvällen så jag har varit för trött. Men livet nu är typ att jobba ( har fått vikariat, viljet menas med att jag får jobba för en som är tjänstledig, alltså ta hennes tider, vilket betyder att jag kommer kunna planera mera när jag ska jobba och inte, vilket menas med FREEEDOOOM! ehm..japp), jobba med arbetsprover (återkommer till det), gymma och träna bågskytte. Ja faktiskt. Jag har försökt börja lite med bågskyttet igen. Dels för att hjälpa till klubben för att den är en disaster och för att jag ska försöka bli bra på det igen så jag kan åka på tävlingar och kicka rumpa. Får se hur det går, jobbet kommer liksom i vägen rätt ofta för träningarna, men jag ska försöka.

Gymningen går hyfsat bra också. Trevligt att gymma med David och Mirzet förstås. Fina grabbar. Har dessutom gått upp tre kilo på någon månad, vet inte om det är så mycket men det är kul att man går upp lite (ja det är det faktiskt, när man är kille och har legat på 59 kg sen man var 15). Så Johan-biffen börjar nu formas!

Ja! Arbetsproverna. Imorgon är börjar tiden för att söka in till högskolan. Det betyder att jag rätt snart måste bli klar med arbetsproverna och skicka in dem. Man ska göra:

* En ensides serie
* Fyra krokiteckningar
* En karikatyr av en känd person
* Upp till fyra valfria teckingar

Av dessa har jag gjort:

* En ensides serie
* Två krokiteckingar
* ca fyra valfria teckingar (har lite nya och lite gamla, har inte riktigt koll på vilka jag ska skicka in)

Det har varit fett kul att jobba med arbetsproverna! Men jag måste alltså sätta igång med en karikatyr snarast (spännande, har aldrig gjort en riktig sådan) och rita två krokiteckingar till. Någon som ställer upp frivilligt som krokimodell?
Är fett peppad till söka till skola och komma till ett nytt ställe, träffa nytt folk och bara rita hela dagarna! Vill fan komma bort från Nypan ett tag nu. (Även fast man kommer sakna många här)

Annars så försöker jag hitta mig själv, tycker lite synd om japanerna då och då och tänker på bra grejer och bra människor i mitt liv! :D<3

Hej svejs! Take it Avril!


Kommentarer
Postat av: blueberrybells

Sv: MEN JOHAN! Du vet att jag aldrig skulle låta dig vara den ensammaste Avatar-nörden i hela världen! Tvärt om! Jag ska bli så nördig så du känner att du har det nördigaste umgänget av alla Avatar-nördar tillsammans!

Err känner att jag fick mycket att leva upp till nu, men jag gör mitt bästa i alla fall xD Men hahahahhaha älskar allt med Avatar. Shit vilken jävla serie alltså /exploderar.



Gillar att du gillar min Sailor Moon, HIHI <3

2011-03-15 @ 00:30:04
URL: http://blueberrybells.blogg.se/
Postat av: blueberrybells

SV: Kan inte vänta! Vill benda nu! Ehehhehehehhe catbending... Men dude, det går totally inte alls. Både Bodde och jag är i Sicilien 1-8 april :C Ehehehe /fail

2011-03-16 @ 23:45:54
URL: http://blueberrybells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0