Blod, svett och biff

Yo Blawg!

En sånndär hej-jag-vet-inte-vad-jag-ska-göra-idag-för-det-finns-så-mycket-grejer-man-kan-göra-när-man-är-ledig-och-jag-har-beslutsångest-dag var det idag!
Jag beslutade iaf att vara kreativ och rita klart Jespers och min logga till vårt band som vi har (vi har bara gjort en låt, som försvann). Jävligt cool blev den, vi kommer bli coolast på den här sidan av Nyköpingsån!

Färglade också klart det japanska tecknet för "bambu". Det är ju bara ett färglaggt tecken, funderar på att göra lite mer på den, i framtiden, kanske.

Sedan efter mycket om och men så bestämde jag mig för att ta tag i mitt liv, ringa David och fråga om han ville hänga med och simma, det ville han inte. Han ville gymma. Det tyckte jag lät coolt så jag hängde på. Snacka skit hos honom och fixa proteindrinkarna och sedan bar det av till gymmet. Jag fick där en genomgång av Coach David i olika styrke-och strechövningar. Mycket bra grejer, man blir både smart och snygg av sånt! Så nu mina vänner, ska jag bli biff!

Efter gymmet mötte vi upp med vår religiösa ledare och kamrat Mirzet och satt och skojjade om äldrevården i Davids kök. Trevligt!


"Bambu"

Kommentarer
Postat av: Biz

Vad fin den där bambun blev :) Johan, jag undrar om jag får ha dig som försökskanin i mitt slutprojekt i trean? Ring mig om du ser det här imorgon, gärna typ efter halv två, vi slutar då.

(Det går ju liksom inte att kontakta dig på fb längre) :P

Kokospussar!!

2011-01-20 @ 23:03:46
URL: http://pinkbiz.blogg.se/
Postat av: Bodil

Om du inte har något planerat för helgen tycker jag du kan höra av dig! Vi måste ju se den klara loggan. Och Bambu tecknet blev jättefint :D Muskeljohan ;D haha



Sv; Alltså jag tror nästan att jag har en liten hatkärlek för dem, ja XD

Ja de där 3 timmarna blev 3 och en halv sen också x) Haha jag ska försöka typ! Sen ska vi rejsa ;) Inte alls förvånad att du gillar den rödhåriga bruden haha XD Ja dem är snygga! :D



Aww Tack Johan!! <3 Du betyder verkligen jätte mycket för oss! Du kan vara supercool ;) Och vi älskar dig med! <3



Haha lugnt jag rensade bort dubbletterna, lol ;P

2011-01-21 @ 21:39:34
URL: http://specialcat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0